دوران مدرسه

شما رو نمیدونم ولی من خیلی دلم برای مدرسه تنگ شده، من بیشتر سالهای تحصیلیم رو دوست داشتم، به جز چندسال. اتفاقا من به درس خوندن و امتحانات علاقه ی خاصی دارم، تا جایی که دوست دارم تا آخر عمرم هی برم دانشگاه و تو رشته های مختلف درس بخونم. میدونم الان هر کی این پست رو بخونه فکر میکنه من خلم، خخخ ، ولی خب من به درس و مشق علاقه ی زیادی دارم و از شب زنده داری های دوران امتحانات خوشم میاد. البته اینم بگما، من مدرسه رو بیشتر دوست دارم تا دانشگاه، یادش بخیر، چه روزایی داشتیم. من شیفت بعد از ظهر رو دوست داشتم. تو مدرسه دوست های زیادی نداشتم ولی خوش بودم. مخصوصاً دوران ابتدایی و راهنمایی. کاش میتونستم فقط یه روز برگردم به اون دوران. روزها زود میگذره، انگار همین دیروز بود که تصمیم کبری، حسنک کجایی، چوپان دروغگو و کوکب خانم رو میخوندم.

همیشه عشق باشد، همیشه پرواز.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کانال پیام نمای شبکه ی دو

به تو می اندیشم ....

عجب گیری کردیما....