حوصله ام سر رفته ....

آخرین باری رو که گفتم، حوصله ام سر رفته ، یادم نیست. ولی خیلی این جمله رو میشنوم. من همیشه یه سرگرمی ای واسه خودم دست و پا می کنم. مثلا می نویسم، نقاشی می کشم، بازی می کنم، تخیل می کنم، یه چیزی میسازم و .... و هیچوقت برای وا شدن دلم و این حرفا دنبال یکی نمی گردم یا نمیرم بیرون، گردش و ....
ولی اکثر کسایی که می شناسم خیلی بهم میگن حوصله امون سر رفته، منم کلی پیشنهاد میدم بهشون ولی اونا فقط با مهمونی رفتن یا بیرون رفتن مشکلشون حل میشه. ولی چند لحظه ی دیگه همون آشه و همون کاسه. من فکر میکنم این مشکل برای این بوجود میاد که خیلیا فکر میکنن، تنهایی نمیشه سرگرم شد و منتظرن یکی بیاد و حالشون رو خوب کنه. من که چنین برداشتی دارم، درحالیکه نیازی نیست، بلکه میشه به راحت ترین شکل ممکن، حال خوتو خوب کنی. فقط باید خوب خودت و علایقت رو بشناسی، همین.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کانال پیام نمای شبکه ی دو

به تو می اندیشم ....

عجب گیری کردیما....