یکنواختی

دقت کردین که همه میخوان مثل هم باشن؟ همه ی خونه ها شبیه هم، پوشش و لباس شبیه هم، ماشین ها شبیه هم، مدل مو، آرایش، طرز حرف زدن، مدل گوشی، غذا، رفتار، وسایل خونه و..... تکرار ، تکرار و تکرار. هر جا میری در و دیوار سفید، مبل ها یا کرمی هستن یا قهوه ای، فرش ها یا قرمزن یا کرمی. ماشین ها یا سفید هستن یا سیاه، خودشم مدل هاشون از دو، سه تا تجاوز نمی کنه، همه دنباله دو ، سه نوع گوشی هستن و ... طرز پخت یه غذایی مو به مو تکرار میشه، یکی نمیخواد یکمی تغییر ایجاد کنه و مثلا بجای جو، یه چیز دیگه بریزه تو سوپ. نمیدونم چرا، من که به شخصه وقتی یه ماشین هر چند خیلی
ارزون و خیلی قدیمی اما با یه رنگ متفاوت می بینم، خیلی خوشم میاد. یا مثلاً وقتی یکی یه فرش سبز بخره، حتی ارزون و کوچیک من بیشتر باهاش ارتباط برقرار می کنم.. شما رو نمیدونم ولی من هیچوقت دوست ندارم از یه چیزی یا کسی تقلید کنم. و ترجیح میدم سبک خودمو داشته باشم، حتی اگه بنظر خیلیا خز باشه.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کانال پیام نمای شبکه ی دو

به تو می اندیشم ....

عجب گیری کردیما....