پیام نما و باشگاه ها

شبکه ی دو و شبکه سه ، هر دوتاشون پیام نما دارن و توشون کلی مطالب مفید و بخش های جذاب هست. امروز میخوام در موردشون کمی حرف بزنم.

من سالها باشگاه پرواز رو میخوندم و قبلا چند بار هم بهش پیام داده بودم ولی خب ، باید اعتراف کنم که هیچوقت مثل الان درگیرش نبودم و هر روز بهش اینقدر پیام نمیدادم، این باشگاه از دو بخش پسرونه و دخترونه تشکیل شده، و یه مسئول بنام کاپی داره و عمو دسی هم که دستیار مسئوله، در اداره ی باشگاه بهش کمک میکنه. این بخش روزهای زوج، به روز میشه و محیطش واقعاً خیلی باحاله. هر کسی که پیام میده ممکنه پیامش درج شه و کلی آدم در اقصی نقاط ایران، پیامشو بخونن. اینجا محیطش خیلی سالمه و جون میده واسه عضو شدن. لطفاً هرکی این پست رو میخونه یه سر به اونجا بزنه، فقط لازمه صفحه ی ۶۵۰ رو بزنید. خودتون متوجه عرایض بنده میشین.

پیام نمای شبکه دو، علاوه بر این بخش، قسمت های دیگه هم داره که یکیش اتاق تجربه در صفحه ی ۷۷۰ هست، اینجا هم هر کسی سؤالی داره میپرسه و همراز ( مسئول اتاق ) با کمک دیگر دوستان بهش جواب میدن و راهنماییش میکنن. البته یه بخش جذاب دیگه هم داره به نام کلاکت که عمو دسی اداره اش می کنه در صفحه ۵۱۰ است که در مورد سینما و تلویزیون توش می نویسه و همین طور پیامک بچه ها توش درج می شه.

و اما پیام نمای شبکه سه. اینجا هم یه باشگاه در صفحه ی ۵۶۶ داره که کلی عضو داره و اسم مسئولشم داداش ش.م بود که به تازگی جاش رو به خواهر ر.ح داده. شما میتونین حرف های دل و سؤالاتتون رو اینجا مطرح کنین و از محیط دوستانه اش لذت ببرین. این باشگاه شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت۱۶ به روز میشه.


و باشگاه دیدگاه در شبکه ی پنج، صفحه ی ۵۵۵.
این باشگاه خیلی جالبه، مأمور معذور عزیز، مسئولشه.
مثل بقیه ی باشگاه ها جذابه و از طرز حرف زدن جالب و شوخی های بامزه ی مأمور نگم براتون که وصف ناشدنیه.
این باشگاه هم شب های روزهای زوج ساعت ۲۰ بروز می شه.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کانال پیام نمای شبکه ی دو

به تو می اندیشم ....

عجب گیری کردیما....