واقعاً اینطوری نیست ، اشتباه نکنید....

شاید اینی که میخوام بگم برای شما هم اتفاق افتاده باشه، خیلی پیش اومده که مثلاً تو دانشگاه یه پسری سؤال داشته و مجبور شده از یه دختری که بلده بپرسه، دختره هم بعد اون قضیه خودش بریده و دوخته و فکر کرده که پسره دوسش داره و عاشقشه، عکس قضیه هم صادقه که جای پسر و دختر با هم عوض شده. یا مثلاً یه پسری مشکلی براش پیش اومده و دختره کمک کرده، پسره فکر کرده خبریه و این حرفا. این اتفاق برای خود من هم اتفاق افتاده، مثلاً تو مهمونی به یه پسری که فامیلمون بود کمک کردم و .... فکر کرد من دلباخته اشم و .... عزیزان من ، چرا فکر می کنید هر کی از جنس مخالفتون بهتون محبت کرد، کمک کرد و .... عاشقتونه؟ یکم با جنبه باشین بابا. هر لبخندی، هر مهربانی ای ، هر پرسشی ، هر دوستت دارمی و .... به معنای عاشقی نیست. مثلاً یه جا نشستی و پسر هم هستی، میگی من دخترخاله ام رو دوست دارم، حالا بیا و بهشون حالی کن که منظورت این بود که در حد یه دختر خاله دوسش داری. خلاصه منظورم اینه که اگه یکی از جنس مخالفتون یه کارایی کرد، یه طرفه به قاضی نرین، قرار نیست هر کی بهمون رسید، عاشقمون باشه.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کانال پیام نمای شبکه ی دو

به تو می اندیشم ....

عجب گیری کردیما....