ادبیات جهان

اگه میخواین با کشورهای مختلف جهان، آشنا بشین، لازم نیست حتماً به اونجاها سفر کنین، حتی لازم نیست در مورد اون کشور کتاب های زیادی بخونین، اینو از روی تجربه ی خودم میگم، من علاقه ی زیادی به ادبیات دارم و سعی میکنم از هر کشوری چند تا داستان بخونم، از این طریق با خیلی از کشورها آشنا شدم. منظورم داستان های آبکی نیست بلکه کتاب هایی از نویسندگان مختلف و مشهور و با موضوعات مختلف هست. با خوندن چند تا کتاب از یه کشور، اطلاعات زیادی در مورد آداب ، رسوم ، فرهنگ ، باور و قوانین اونجا دستگیرتون میشه. به همین آسونی میتونین تا حد قابل قبولی از جاهای مختلف اطلاعات کسب کنید. این پیشنهاد خوبیه برای کسایی که حوصله ی خوندن کتاب های غیر داستانی رو ندارن، این افراد میتونن با یه تیر دو نشون بزنن، به قول معروف این عمل هم فال است و هم تماشا.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کانال پیام نمای شبکه ی دو

به تو می اندیشم ....

عجب گیری کردیما....